PPC, eller betala-per-klick-annonsering, är ett av de bästa sätten att rikta in sig på din mest kvalificerade målgrupp. Det låter dig nå dem där de redan letar, och få ett ben mot konkurrenterna.
EcomIN AB kan leverera en anpassad PPC-kampanj för att hjälpa dig att öka både konverteringar och intäkter för ditt företag med våra PPC-hanteringstjänster.
Kolla in vår pristabell för hantering av betala per klick nedan för att se vad som ingår i alla våra PPC-serviceplaner och för att lära dig mer om hur betalda annonser kan ge resultat för ditt företag.
AdWords har visat sig generera hög ROI för e-handelssajter, och som ett resultat av detta använder fler e-handelsägare det.
Lanserar du en ny produkt? Använd PPC. Lanserar du en ny webbplats? Använd PPC. Behöver du leads eller mer försäljning? Använd PPC. Vad händer om du byter varumärke på ditt företag? Bra, PPC kan hjälpa till där också.
Även om PPC inte är en allsmäktig formel för alla typer av e-handelsbehov, kan den säkert ge magiska lösningar. Betala per klick är en marknadsföringsteknik som kan sätta ditt företag där ute för världen. Använd någon av de olika typerna av PPC-alternativ för att nå din riktade användarbas och växa ditt företag snabbt.
PPC-textannonser visas på sökmotorer som Google, precis ovanför sökresultaten. PPC-textannonser, även känd som sökannonser, visar några EcomIN AB-detaljer om ditt företag så att potentiella kunder kan nå dig. Den bifogar alltid en länk till din e-handelssida och telefonkontakt. När besökare klickar på länken tar de dem till den angivna målsidan.
EcomIN AB uppgifter om verksamheten Länk till en angiven målsida Telefonkontakt Visas ovanför sökresultaten på SERPs snabba varumärkeskännedom
PPC-shoppingannonser visas ovanför sökresultaten precis som textannonser. Shoppingannonsen visar produktbilder med priset och information om offline- eller onlinebutik. Shopping-annonser har en hög klickfrekvens eftersom de är visuella, vilket gör att potentiella kunder kan titta på produkterna redan innan de besöker butiken. Som ägare av e-handel låter shoppingannonser dig presentera bra bilder eller GIF-bilder av dina produkter som visar produkterna i detalj samtidigt som du lyfter fram fördelarna med dina produkter. Som ett resultat kommer din produkt att få exponering i Googles shoppingnätverk och internet i stort.
Visar produktbild, pris och säljarens namn Visas ovanför sökresultaten på SERP Hög klickfrekvens
Detta är en typ av visuell PPC-reklam på Google. Google använder sitt Display-nätverk för att hjälpa e-handelswebbplatser att marknadsföra sina varumärken med hjälp av någon form av video, text, GIF, bild och annan multimedia. Det finns 2 miljoner webbplatser i Googles Display-nätverk. Som en del av Display-nätverket kan din visningsannons visas i blogginlägg, mellan avsnitten i nyhetsartiklar online eller längst ner i mobilappar. När användare klickar på en visningsannons omdirigeras de till webbplatsens målsida. Visningsannonser riktar sig till personer som har ett intresse för produkten eller tjänsten, att döma av deras sökhistorik. En användare som ofta googlar på motorcyklar får PPC-visningsannonser för motorcyklar.
**Visa produkter eller tjänster Länk till samtal på mobil Riktar sig till användare som har ett intresse av produkterna eller tjänsterna
Ibland när du besöker en viss e-handelssida för fönstershopping eller faktiska köp, börjar du se annonser från nämnda e-handelssida överallt där du går på webben efteråt. Detta kallas remarketing PPC-annonser. Den riktar sig till personer som har besökt vissa webbplatser för att kontrollera vissa produkter och fortsätter sedan att visa dem annonser från samma webbplatser och för samma produkter som de kontrollerade. Det är en effektiv strategi för att få återkommande kunder och en övergripande bra annonsteknik som du också kan använda för att växa ditt företag.
Visas kontinuerligt efter att du besökt webbplatsen Följ dig på webben Engagera kunderna igen
Våra tjänster för hantering av betalning per klick låter dig få ut det mesta av dina kampanjer genom att ta hänsyn till varje detalj.
Vi erbjuder anpassade strategier för medelstora företag som låter dig hitta PPC-annonseringstjänster som matchar de mål du har för kampanjen.
För alla kampanjer som hanteras av EcomIN AB får du det senaste inom reklamteknik för att hjälpa dig att rikta in dig på en exakt marknad. Våra kampanjer använder Googles robusta PPC-nätverk, textannonsremarketing och bannerremarketing för att uppmuntra tidigare besökare att konvertera, Googles kundmatchning och målgruppsmatchning för att finslipa din målgrupp med mera.
Vissa av våra PPC-annonseringstjänster är endast genom offert, så kontakta oss för mer information.
När du väljer våra PPC-hanteringstjänster för din onlineannonshanteringslösning får du en nyckelfärdig lösning för att utveckla, hantera och förbättra din PPC-strategi. Dessutom får du samarbeta med en byrå som har över 20 års erfarenhet av kampanjhantering med betala per klick.
Få en förhandstitt på vad våra tjänster för PPC-annonsering inkluderar:
Vi förser dig med en dedikerad kontorepresentant Vi bygger en anpassad PPC-strategi för ditt företag, din bransch och dina mål Vi undersöker allt från 400 till 10 000 sökord för dina kampanjer
Vi riktar in oss på Google (inklusive sökning och visning), Bing och Gmail Vi använder avancerad artificiell intelligens för att undersöka konkurrerande annonsstrategier. Vi utvecklar anpassade annonskampanjer, som vi sedan testar för prestanda. Vi hanterar annonsbud strategiskt för att maximera din avkastning på annonsutgifter
Vi optimerar nuvarande annonstext, design och inriktning för att förbättra prestanda. Vi övervakar och uppdaterar kontoinställningar för att säkerställa PPC-prestanda
Vi spårar upp till 100 telefonsamtal på nätet
Vi tillhandahåller regelbundna rapporter för att hålla ditt företag uppdaterat Och mer!
När vi först pratar med nya företag frågar de alltid hur vi planerar att ta med deras konto. Så här gör vi:
EComINs prissättning för PPC-hanteringstjänster är ganska okomplicerad. Vi tar ut en engångskostnad för kontoinställning (eller omstrukturering) som varierar beroende på statusen för kontot vi använder, plus en månatlig förvaltningsavgift som en procentandel av utgifterna.
Exempel på engångskontoinställning
******Projektpris******
******Projektpris******
Varje byrå kommer att närma sig PPC från en annan vinkel. Här är de nio grundläggande övertygelserna som vårt PPC-program bygger på:
Har du ytterligare frågor om PPC-hanteringstjänster? Bläddra bland våra
PPC, även känd som betala-per-klick, beskriver en onlineannonseringsstrategi där annonsörer bara betalar när någon klickar på en annons. PPC-annonser kan visas på webbplatser, sökmotorer och sociala medier.
Med PPC-hanteringstjänster får du professionell hantering av din PPC-strategi och kampanjer mot en bestämd avgift. Denna hantering kan inkludera strategiutveckling, budhantering, annonstext och mer.
Leveranser för PPC-tjänster beror på tjänsteleverantören, såväl som den valda planen. I de flesta fall inkluderar PPC-tjänster annonsering på Google och Bing, såväl som sökordsinriktning, budhantering och rutinrapportering.
I genomsnitt kommer små till medelstora företag att spendera $5000 till $10.000 per månad på PPC. Kostnaderna inkluderar annonsutgifter och kostnaden för förvaltningstjänster. Byråer tar ofta betalt för PPC-kampanjhanteringstjänster som en procentandel av annonsutgifterna men kan också ta ut en fast avgift.